reis-naar-Indonesie.reismee.nl

Surabaya

De afgelopen dagen zijn we veel rondgereden,we hebben de Moskee bezocht,dat was wel leuk om eens te zien,maar veel te zien was er niet.We hadden gedacht dat er nog een Arabaische markt bij zou zijn,maar die hebben we niet gevonden.Volgens mij hebben we nu ook wel bijna ieder winkelcentrum gezien hier in de buurt,wat een winkels,en wat een eetgelegenheden,als je al die mensen ziet,vraag je je af of ze niet hoeven te werken. maar alle mensen zijn even vriendelijk,we heb en ons de voeten laten verzorgen,daarna lekker wat gegegeten,genoeg keuze,je weet gewoon niet waar je moet eten,zoveel.....De Donderdag heb en we een relaxdagje gedaan,we hadden geen zin om iets te gaan ondernemen,we zijn een uurtje gaan sporten,daarna hebben we lekker bij t zwembad gezeten en gezommen,en savonds zijn we naar de familie gegaan die waren vandaag aangekomen.We moesten ook nog de kleding passen voor de komende bruiloft,fotos volgen nog!Vandaag zijn we weer gaan shoppen,en dalijk gaan we naar het huis van de bruid,dit is traditie,kennis maken met de familie van haar,ben eens benieuwd.

Carla

Klinkt goed, nog veel plezier. Ben benieuwd hoe de bruiloft is. Groetjes Carla

marianne

Super om daar een bruiloft mee te maken,veel plezier.ga je in de kleding van daar naar de bruiloft.ben benieuwd hoe dat daar gaat

Thijs & Elly

Hans neem je die motor ook mee? Zo te zien vermaken jullie je daar wel wel jammer dat er zo weinig te eten is als jullie terugkomen zijn jullie erg vermagerd, we zijn erg benieuwd hoe de bruiloft is, geniet ervan en laat de foto's maar komen.
GROETEN t 7 e.

miranda

Ben benieuwd hoe jullie in sarong uitzien!!

Patricia

Hoi Bianca & Hans,
Ik verheug me op het vervolg van het reisverhaal :-)

Groetjes