reis-naar-Indonesie.reismee.nl

Singapore

We zijn vanuit Amsterdam bijna anderhalf uur later vertrokken als wat de bedoeling was geweest.Er was een stroomstoring in Amsterdam.Hierdoor zijn we dan ook later in Singapore aangekomen! Bij aankomst kregen we te horen dat we pas om 16.30 uur naar Surabaya zouden vliegen,we kregen nieuwe tickets en moesten naar een hotel waar we een kamer,ontbijt en lunch kregen aangeboden,de taxirit hoefden we okk niet te betalen.De taxichauffeur kon eerst het hotel niet vinden.We zitten in Capri by Fraser hotel residences,een mooi hotel.Wel jammer er is een zwembad,maar we hebben natuurlijk geen koffers bij ons,dus ook geen zwemkleding bij ons.We hebben eerst een ontbijtje en koffie genomen.Dan maar een lekkere douche nemen,wel jammer want we zouden door Anin worden afgehaald van het vliegveld,gelukkig hebben we haar nog op tijd kunnen waarschuwen,nu straks maar een taxi pakken.Het is veel te warm om buiten te gaan zitten,we hebben geen zonnecreme en geen luchtige kleding.Liggen nu even op de kamer met airco en proberen wakker te blijven,Ik heb in t vliegtuig geen oog dicht gedaan,Hans heeft ong.2 uurtjes geslapen,hadden de pech ook nog eens dat er een kindje voor ons goed kon schreeuwen!Tegen 12 uur gaan we lunchen en dan weer terug naar het vliegveld en dan daar maar wat shoppen.Dan zullen we in t hotel aankomen in Surabaya en denk dat we dan ook vroeg erin liggen vandaag.